W CENTRUM UWAGI

Bez ograniczeń

Aktywny styl życia

Zorganizuj wydarzenie pod szyldem XS Power Drink i wykorzystaj dostępny potencjał w pełni.

Napoje energetyzujące są popularne wśród osób bawiących się w klubach i studentów uczących się do egzaminów. Korzystają z nich sportowcy, którzy chcą poprawić swoje wyniki, a także turyści odczuwający skutki zmiany strefy czasowej.

Jednak jedna puszka takiego napoju może zawierać kofeinę i czterokrotnie więcej cukru niż napój gazowany. Coraz więcej ludzi zwraca uwagę na zdrowie i odżywianie. To doskonała okazja, aby Przedsiębiorcy Amway mogli promować XS™ Power Drink – niezawierający glutenu i cukru napój o wspaniałym smaku.

Działająca w branży mediów biznesowych grupa Quartz ogłosiła, na podstawie danych udostępnionych przez Euromonitor, że od 1999 roku do 2013 roku wartość rynku napojów energetyzujących wzrosła z 3,8 mld USD do 37,5 mld USD. Oznacza to ponad 620-procentowy wzrost.

Wykorzystaj ten trend, organizując wydarzenia i starając się zainteresować potencjalnych klientów i młode pokolenie Przedsiębiorców firmą i produktami Amway.

Przeprowadziliśmy rozmowę z dwoma Przedsiębiorcami Amway, Berndem Catterfeldem (18%) z Niemiec i Petrem Stepankiem (Wyróżniona Platyna) z Czech, o tym, w jaki sposób wykorzystują potencjał napoju XS Power Drink.


W jaki sposób wykorzystujecie napój XS Power Drink podczas kontaktów z potencjalnymi Przedsiębiorcami Amway?

Bernd: Zwykle daję ludziom puszkę napoju XS Power Drink, aby sami mogli spróbować, czy im smakuje. Rezultaty są wspaniałe – 9 na 10 osób mówi, że to pierwszy napój energetyzujący bez cukru, który dobrze smakuje. Nietrudno domyślić się, dlaczego Przedsiębiorcy ręczą za swoje produkty.

Stepanek: Dzielę się z zainteresowanymi osobami napojem XS Power Drink, opowiadam im historię XS Power Drink i przedstawiam filozofię marki XS Power Drink – mówię, dlaczego robimy to, co robimy. To podstawa, jeśli chce się kogoś zainspirować.


Opiszcie swoje pierwsze wydarzenie związane z XS Power Drink.

Bernd: Często pracuję w klubach jako DJ i mam kontakty w niektórych agencjach organizujących różne imprezy. Pierwsze zorganizowane przez nas wydarzenie pod szyldem XS Power Drink odniosło sukces. Ludzie chcieli spróbować napoju, a prowadzone rozmowy były bardzo interesujące.


Dlaczego XS Power Drink tak dobrze sprawdza się podczas rekomendowania?

Stepanek: Będąc w Laguna Beach w Kalifornii – to właśnie tam został stworzony napój – uświadomiłem sobie, że XS Power Drink to styl bycia i podejście do świata. Podobnie jak podczas surfowania: nie rywalizujemy o fale, ale korzystamy z nich razem. Podobną zasadę wyznaję w związku z rekomendacją: liczą się wspólne wartości, pragnienia i możliwości.


W jakim środowisku najlepiej sprzedawać lub promować napój XS Power Drink?

Bernd: Wybieramy środowisko, w którym ludzie czują się swobodnie. Młodzi ludzie często przebywają w klubach i na imprezach – to dobre miejsce na początek. Wiele osób chętnie wypróbuje dobre produkty, które spełniają złożone obietnice.


Macie jakieś wskazówki dla gospodarzy spotkań pod szyldem XS Power Drink?

Bernd: Nie wysyłaj anonimowych reklam i zaproszeń. Zacznij od kręgu znajomych. Zachęć ich do wypróbowania produktu. Jeśli przypadnie im do gustu, na kolejne spotkanie przyjdą ze swoimi znajomymi.

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem