W CENTRUM UWAGI

Żyć marką XS

Aktywny styl życia

Dowiedz się, dlaczego marka XS to idealny sposób, aby dotrzeć do klientów i potencjalnych nabywców.

Rozmawiając z Davidem Vanderveenem, współtwórcą marki XSTM oraz ambasadorem marki Power Drink, czujesz energię i motywację. On żyje tą marką i przekazuje swój entuzjazm wszystkim wokoło! XS Power Drink wchodzi na rynki coraz większej liczby krajów Europy. David udziela kilku pomocnych wskazówek, jak sprzedać produkt i wzbudzić zainteresowanie potencjalnych nabywców.

Zrównoważony zastrzyk energii

Pierwsze napoje energetyczne na rynku były niezwykle popularne. Jednakże wiele z nich zawierało duże ilości cukru, przez co zaraz po „ożywieniu” organizmu klienci odczuwali gwałtowny spadek energii. David skorzystał z tej wiedzy i stworzył napój, który daje bardziej zrównoważony zastrzyk energii. „Postanowiliśmy stworzyć napój bez cukru” – mówi. „Dodaliśmy mocną dawkę witamin z grupy B, które wspierają prawidłowy metabolizm zapotrzebowania na energię oraz pomagają zwalczyć zmęczenie”.

Jest to unikatowa cecha produktu (USP – Unique Selling Point), o której warto opowiedzieć klientom!

Doskonałe możliwości

Obraz marki XS kojarzy się z zabawą, ekscytacją, odwagą i dzikością! Amway organizuje energetyczne wydarzenia związane z wprowadzeniem produktu, nawiązujące do energii, której produkt dodaje naszym klientom. Idealny klient lub potencjalny nabywca to osoba młoda duchem i pełna energii – to doskonały kandydat na klienta tej marki! „Staramy się stworzyć wspaniałe doświadczenia, otwierać umysły klientów tak, aby chcieli poznać markę jeszcze bliżej” – mówi David. „Marka XS to doskonały sposób na nawiązanie relacji pomiędzy Przedsiębiorcą Amway i potencjalnym nabywcą. Zaproście na te wydarzenia ludzi, którzy szukają nowych możliwości”. Są to wydarzenia sportowe, zabawne konkurencje i zabawy taneczne odbywające się w barach – oczywiście podczas wszystkich wydarzeń można wypić napój XS Power Drink!

Przyjdź na kolejne wydarzenie i porozmawiaj z potencjalnymi nabywcami!

Być częścią marki

David podkreśla, jak ważne są materiały marketingowe marki XS. „Są to pojazdy, kapelusze, lodówki itp. z logo XS. Jeśli sprzedajesz napój, bądź częścią marki. Załóż koszulkę! Będziesz wyglądał jeszcze bardziej profesjonalnie”.

Czas zaopatrzyć się w materiały XS, wypić puszkę napoju XS Power Drink i rozpocząć sprzedaż!

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem