W CENTRUM UWAGI

50 lat piękna z ARTISTRY

ARTISTRY

Życzymy marce ARTISTRY wszystkiego najlepszego!

Z biegiem lat czas upływa coraz szybciej. Jednak zamiast się tym martwić, wolę wspominać wszystkie ważne wydarzenia, dzięki którym jestem teraz tu, gdzie jestem. Te wspomnienia zawsze wywołują uśmiech na mojej twarzy.

Marka ARTISTRYTM kończy właśnie 50 lat. To doskonała okazja, aby przypomnieć sobie wszystkie wydarzenia umożliwiające jej rozwój i rynkowy sukces. Mogłabym ponownie napisać na temat zalet marki, innowacyjnych technologii oraz innych aspektów czyniących ją wyjątkową. Jednak większość z Was zna już jej historię. Zamiast tego opowiem o marce ARTISTRY z mojej perspektywy - specjalistki z 30-letnim doświadczeniem.

Innowacyjna pielęgnacja

Swoją karierę w branży rozpoczęłam w 1988 roku i od początku interesowały mnie kwestie dotyczące zdrowia, dobrego samopoczucia oraz pielęgnacji skóry. Szukałam wszystkich nowinek, informacji na temat składników oraz ich wpływu na skórę. Na początku lat 90. XX wieku coraz bardziej zgłębiałam te kwestie. Wierzyłam, że dzięki odpowiedniej wiedzy na temat poszczególnych składników, każda osoba może samodzielnie wybrać odpowiednie kosmetyki.

Przełomowy moment w mojej karierze nastąpił w 2007 roku. Otrzymałam wówczas ofertę edukowania ludzi z całego świata. Dwa dni spędzone w miejscowości Ada w stanie Michigan, w towarzystwie zespołu ARTISTRY ds. badań i rozwoju, dały mi dostęp do świata, o którego istnieniu nie miałam pojęcia. Miałam możliwość obserwacji pracy czołowych badaczy i naukowców, procesu wdrażania nowoczesnych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań z zastosowaniem unikalnych składników. Dzięki tym rozwiązaniom powstają produkty do pielęgnacji skóry, które pomagają kobietom na całym świecie dbać o skórę.

Wizja założycieli

W pełni zaufałam marce ARTISTRY. Zaangażowałam się w swoją pracę, ale na tym nie koniec. Dzięki temu, że przez ostatnią dekadę byłam przedstawicielką nowoczesnej marki oferującej kosmetyki pielęgnacyjne najwyższej jakości, moje 30 lat doświadczenia zawodowego zyskało na wartości. Przez wszystkie lata istnienia, idea założycieli marki pozostaje wciąż aktualna. Marka została stworzona dla kobiet, które cenią indywidualny styl i pragną podkreślić swoje piękno.

  • Inspiracją do powstania ARTISTRY w latach 50. XX wieku była marka Edith Rehnborg Cosmetics wykorzystująca naturalne składniki i zaawansowane receptury
  • Tak wyglądała pełna gama produktów ARTISTRY w latach 70. XX wieku
  • Kiedyś nasza ulubiona marka kosmetyczna korzystała z logo z motylem i ozdobnej czcionki, które całkowicie różnią się od dzisiejszego nowoczesnego i minimalistycznego logo!
  • Wprowadzone do sprzedaży pięć lat temu kosmetyki ARTISTRY YOUTH XTEND były pierwszą w historii marki linią przeciwdziałającą starzeniu. Produkty oprócz przeciwutleniaczy zawierają też filtr przeciwsłoneczny.
  • Olivier van Doorne, globalny dyrektor kreatywny, całkowicie odmienił wizerunek ARTISTRY, tworząc projekt opakowania Crescendo
  • Flora Chic Eau de Parfum to pierwszy zapach marki ARTISTRY
  • Teresa Palmer była przez kilka lat twarzą marki ARTISTRY oraz jej ekskluzywnych linii, takich jak Supreme LX
  • Linia essentials by ARTISTRY została w ubiegłym roku zaprezentowana w nowej odsłonie

Wszystkiego najlepszego z okazji 50. rocznicy założenia ARTISTRY!

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem