Koszyk (0) 0 Koszyk

Koszyk jest pusty.

Dziękujemy! Twoja lista zakupów została przeniesiona do koszyka.

Przejdź do koszyka
W CENTRUM UWAGI
© Getty Images

Wskazówki i narzędzia przydatne przy sprzedaży Systemu eSpring

Informacje biznesowe

Uwielbiasz korzystać z Systemu eSpring, ale nie wiesz, jak zarazić swoim entuzjazmem klientów? Spieszymy z pomocą!

Zacznijmy od tego, co najważniejsze. Zanim przejdziesz do technicznych detali lub zaczniesz korzystać z narzędzi cyfrowych, takich jak nowy Kalkulator oszczędności eSpring (więcej informacji na jego temat znajdziesz poniżej), skoncentruj się na trzech podstawowych krokach:

1. Identyfikacja potrzeb klienta

Niezależnie od tego, jak bardzo niecierpliwie czekasz już na to, by zaprezentować klientowi wszystkie zalety Systemu eSpring (a jest ich wiele! ), na początku rozmowy musisz go dokładnie wysłuchać, aby określić jego potrzeby. Jeśli zrozumiesz, jakie ma oczekiwania i problemy, będziesz mógł dostarczyć mu potrzebnych informacji oraz zaproponować odpowiednie rozwiązanie.

Jak to najlepiej zrobić? Zadając otwarte pytania i uważnie słuchając. Tego typu pytania zaczynają się od słów „co”, „jak” lub „dlaczego”. Z ich pomocą uda Ci się uzyskać bardziej szczegółowe odpowiedzi niż przy użyciu pytań zamkniętych, które implikują krótką odpowiedź „tak” lub „nie”. Zwracaj uwagę na to, co mówi klient.

2. Nawiązanie osobistej relacji

Następnie powinieneś nawiązać osobistą relację z klientem. Czy klient kieruje się takimi samymi kryteriami wyboru przy zakupie Systemu eSpring co Ty? Podziel się z nim własnym doświadczeniem!

3. Objaśnienie korzyści

Kolejnym krokiem jest objaśnienie korzyści, jakie oferuje System eSpring. Musisz to zrobić w taki sposób, aby nawiązać do potrzeb klienta. Dlaczego warto skupić się na korzyściach? Ponieważ pokazują one, czym produkt firmy Amway wyróżnia się na tle innych systemów, budują zaufanie oraz jasno pokazują rozwiązanie odpowiadające potrzebom klienta.

© iStockphoto

Dopasowywanie korzyści do potrzeb

Gotowy na spotkanie z klientem? Poniżej prezentujemy kilka przykładów pokazujących, jak przedstawiać korzyści oferowane przez System eSpring w odpowiedzi na najważniejsze problemy zgłaszane przez klienta:

Problem: „Nie lubimy wody z kranu, bo jest złej jakości”.
Korzyść oferowana przez System eSpring: Usuwa szkodliwe substancje. Skutecznie usuwa 160 zanieczyszczeń oraz niszczy 99,99% przenoszonych drogą wodną chorobotwórczych bakterii i wirusów, a także cyst*, drożdżaków i grzybów występujących w wodzie pitnej. Co równie istotne, pozostawia substancje korzystne dla zdrowia, takie jak minerały i ważne naturalne składniki odżywcze.

Problem: „Mamy dość noszenia ciężkich butelek z wodą z supermarketu”.
Korzyść oferowana przez System eSpring: eSpring jest najlepiej sprzedającą się na świecie marką domowych systemów oczyszczania wody (według badania globalnej sprzedaży przeprowadzonego w 2018 roku przez Verify Markets) i jest bardzo łatwy w konserwacji — filtr wystarczy wymienić po upływie roku lub po przefiltrowaniu 5000 litrów wody — w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Problem: „Nie chcemy kupować plastikowych butelek, ponieważ generują zbyt dużo odpadów i mają niekorzystny wpływ na środowisko naturalne”.
Korzyść oferowana przez System eSpring: System eSpring pomaga w minimalizowaniu odpadów oraz zmniejsza naszą zależność od plastikowych butelek. Dzięki zaawansowanej technologii System eSpring — przy regularnym, codziennym użytkowaniu — nie powoduje marnotrawstwa wody, a przy tym przyczynia się do ograniczenia zużycia plastiku.

Problem: „Uważamy, że woda w butelkach jest zbyt droga”.
Korzyść oferowana przez System eSpring: Korzystając z kalkulatora oszczędności eSpring, można obliczyć oszczędności na podstawie indywidualnych wydatków na wodę butelkowaną. To dobry moment, aby zaprezentować i omówić kalkulator.


*Ograniczenie zawartości cyst poprzez UV dotyczy cyst bakterii ogoniastka jelitowego i Cryptosporidium.

Trzy wskazówki dotyczące korzystania z kalkulatora oszczędności eSpring

Wskazówka 1: Zanim zapoznasz się z nowym kalkulatorem oszczędności eSpring™, sprawdź następujące informacje:

  1. średnia cena m³ wody kranowej w miejscowości lub regionie, gdzie mieszka klient,

  2. średnia cena litra wody butelkowanej w miejscowości lub regionie, gdzie mieszka klient.

Wskazówka 2: Poeksperymentuj z kalkulatorem eSpring™, dostosowując potencjalne oszczędności do specyficznych potrzeb klienta i przedstawiając je w kreatywny sposób. Na przykład jeśli uzyskasz wynik 1500 kg, porównaj go z czymś łatwym do wyobrażenia dla klienta — na przykład masą samochodu!

Poniżej pokazujemy, jakie dane należy wprowadzić, aby uzyskać optymalne rezultaty:

  1. średnia cena m³ wody z kranu,

  2. średnia cena litra wody butelkowanej,

  3. liczba osób dorosłych w gospodarstwie domowym,

  4. liczba i wiek dzieci w gospodarstwie domowym,

  5. zalecane spożycie wody.

Po wprowadzeniu tych danych kalkulator przedstawi przybliżone informacje pokazujące:

  1. kiedy zakup Systemu eSpring się zwróci,

  2. jakie będą roczne oszczędności,

  3. ile kilogramów klient nie będzie musiał nosić, gdy zrezygnuje z zakupu wody w butelkach.

Wskazówka 3: Aby dobrze przygotować się do rozmowy na temat Systemu eSpring, warto skorzystać ze szkoleń dostępnych na stronach Amway Academy, ofert specjalnych oraz materiałów informacyjnych dotyczących marki eSpring.
Zalecamy również obejrzenie filmów prezentujących System eSpring dostępnych na serwerze Amway Media. Możesz z nich również skorzystać podczas spotkania z klientem.

Amway Academy życzy Ci owocnych prezentacji!

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem