Koszyk (0) 0 Koszyk

Koszyk jest pusty.

Dziękujemy! Twoja lista zakupów została przeniesiona do koszyka.

Przejdź do koszyka
W CENTRUM UWAGI
© Shutterstock

Narzędzia online ułatwiające pracę z domu

Informacje biznesowe

W naszym przewodniku prezentujemy cyfrowe narzędzia, które pomogą Ci rozwijać Twój biznes online.

Sytuacja związana z pandemią COVID-19 w Europie z dnia na dzień całkowicie zmieniła życie nas wszystkich.

Zdalne prowadzenie biznesu lub wykonywanie pracy z domu może wydawać się poważnym wyzwaniem. Pamiętaj jednak, że nie jesteś w tym sam — firma Amway stara się zapewnić Ci jak najlepsze wsparcie.

Sprostanie codziennym obowiązkom związanym z pracą wydaje się obecnie praktycznie niemożliwe, jednak przeniesienie ważnych spotkań do przestrzeni wirtualnej na platformę wideokonferencyjną oraz korzystanie z mediów społecznościowych pozwoli Ci na krótką metę nie tylko utrzymać kontakt z najważniejszymi osobami, ale także usprawni pracę i pomoże wyraźniej zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Jeśli nie słyszałeś jeszcze o narzędziu Zoom, a do przeglądania nowych postów znajomych używasz wyłącznie Instagramu, skorzystaj z naszego przewodnika*, z którego dowiesz się, jak przenieść pracę do bardziej wydajnego środowiska online.

Wirtualne spotkania

Istnieje wiele platform* umożliwiających zorganizowanie spotkania online z udziałem dwóch lub większej liczby osób. Przedstawiamy trzy aplikacje wideokonferencyjne dla biznesu, dostępne w wersji bezpłatnej i premium, które pomogą Ci nawiązać połączenie audio-wideo z Twoimi klientami:

© Zoom

Zoom: Narzędzie do wideokonferencji online szybko zyskujące popularność wśród użytkowników, począwszy od firm z listy Fortune 500, a skończywszy na szkołach. Zoom oferuje możliwość bezpłatnego organizowania trwających maksymalnie 40 minut spotkań i prezentacji z udziałem do 100 osób. Jeśli planujesz dłuższe spotkania, możesz wykupić miesięczną subskrypcję. Narzędzie jest dostępne w formie aplikacji na smartfona lub komputer i oferuje praktyczne funkcje ułatwiające współpracę, udostępnianie treści oraz prowadzenie dyskusji online.

© Skype

Skype: To prawdziwy weteran wśród programów do prowadzenia rozmów wideo — prawdopodobnie nieraz używałeś go do kontaktowania się ze znajomymi lub członkami rodziny przebywającymi za granicą. Aplikacja nadal doskonale sprawdza się w charakterze komunikatora umożliwiającego utrzymywanie kontaktu ze współpracownikami i klientami, zwłaszcza jeśli masz konto Microsoft Teams.

© Whereby

Whereby: Bezpłatna wersja aplikacji Whereby umożliwia stworzenie własnego wirtualnego pokoju z unikalnym adresem URL, w którym możesz się spotkać jednocześnie z czterema współpracownikami lub klientami. Wersja Pro kosztująca tylko 9 EUR miesięcznie oferuje możliwość zorganizowania spotkania z 12 uczestnikami oraz wyświetlenia w wirtualnym pokoju logo swojej marki. Nie trzeba pobierać żadnego oprogramowania — aplikacja Whereby integruje się z kontem na Dysku Google, kontem w serwisie YouTube, a nawet z tablicami Trello. Jeśli jednak wolisz pracować na telefonie komórkowym lub tablecie, po prostuj zainstaluj odpowiednią wersję aplikacji.

© Jitsi

Jitsi Meet to kolejne bezpłatne i wydajne narzędzie umożliwiające organizowanie wirtualnych spotkań przy użyciu telefonu komórkowego lub komputera. Możesz je pobrać ze sklepu App Store lub Google Play albo skorzystać z wersji dostępnej w przeglądarce, odwiedzając stronę https://meet.jit.si/.

Niezależnie od tego, które narzędzie do wideokonferencji wybierzesz, pamiętaj, aby używać go w zalecanej przeglądarce i zorganizować wcześniej spotkanie testowe, aby dokładnie zapoznać się z wszystkimi funkcjami. A gdy już zaplanujesz spotkanie wirtualne, najlepiej wyślij do wszystkich uczestników cyfrowe zaproszenie z linkiem.

Produkty w mediach społecznościowych

Media społecznościowe to najlepszy kanał komunikacyjny, dzięki któremu możesz dotrzeć z informacjami o Twoim biznesie do wielu osób, promować produkty, a także poszerzać bazę klientów. Jeśli nie utworzyłeś jeszcze dla swojego biznesu konta w serwisie Instagram lub Facebook, warto poważnie się nad tym zastanowić. Nie wymaga to ponoszenia dodatkowych kosztów, a konto biznesowe możesz posiadać niezależnie od konta osobistego. Poniżej przedstawiamy kilka pomocnych wskazówek.

Przekształć konto osobiste w biznesowe: Zaktualizuj konta w serwisach Facebook i Instagram do wersji biznesowej. Aktualizacja jest bezpłatna i daje dostęp do wielu narzędzi, które pomogą Ci w rozwoju biznesu. Po przekształceniu prywatnego konta Instagram do wersji biznesowej możesz używać go do prowadzenia biznesu Amway, a także wyświetlać statystyki dotyczące Twoich odbiorców, np. ich wieku, lokalizacji oraz dnia i godziny, kiedy zwykle są online.

Instagram służy nie tylko do zamieszczania zdjęć: Serwis ten szybko stał się jednym z najbardziej efektywnych narzędzi do sprzedaży poprzez media społecznościowe. Możesz w nim w kreatywny sposób prezentować produkty, zamieszczając realistyczne fotografie oraz klipy wideo. Na Instagramie można w prosty sposób tworzyć aktualności z linkiem do sklepu internetowego (aby dowiedzieć się, jak to zrobić, obejrzyj te filmy w języku angielskim**: https://youtu.be/tjrUfiiyjyA i https://youtu.be/F0z2tT2iB4Q; Przedsiębiorcy Amway mogą odwiedzić sekcję eAmway Academy — należy się najpierw zalogować), a także korzystać z funkcji transmisji na żywo, organizując prezentacje produktów oraz odpowiadając na często zadawane pytania.

© Shutterstock

Pozostawanie w kontakcie jest bardzo łatwe!

Przekazuj informacje: Połącz wszystkie swoje konta w mediach społecznościowych. Na przykład dodaj nazwę swojego konta Instagram do profilów w serwisie Facebook i YouTube. Dodaj linki do swoich kont społecznościowych w podpisie e-mail, a także pamiętaj o tym, by w Biogramie i profilu każdego serwisu społecznościowego zamieścić link do osobistej strony internetowej Amway. Pamiętaj również, aby obserwować oficjalne kanały firmy Amway:

Strona Amway Europe na Facebooku | Strona Amway Home Europe na Facebooku | Strona Nutrilite Europe na Facebooku | Strona Nutrilite Europe na Instagramie | Strona Artistry Europe na Facebooku | Strona Artistry Europe na Instagramie | Strona XS Europe na Facebooku | Strona XS Europe na Instagramie | Strona Amway Europe w serwisie YouTube

Niewątpliwą zaletą mediów społecznościowych jest to, że możesz błyskawicznie założyć konto i zacząć budować swoją społeczność online. Jednak by odnieść sukces w przestrzeni cyfrowej, musisz być dobrze zorganizowany. Podziel swoich klientów na tych, którzy preferują kontakt indywidualny, oraz tych, dla których najlepsze będą spotkania z udziałem większej liczby osób. Stwórz harmonogram, według którego będziesz publikować treści w mediach społecznościowych, i trzymaj się go.

Należy zawsze przestrzegać Standardów Komunikacji Cyfrowej (SKC). Więcej informacji na temat SKC można znaleźć na stronach internetowego magazynu AMAGRAM.

Aby uzyskać więcej wskazówek, odwiedź stronę Zostań w domu z Amway.

*Uwaga: Linki do oprogramowania innych firm zamieszczone na tej stronie internetowej są udostępniane „w stanie takim, w jakim są”, bez jakichkolwiek gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, a korzystanie z takiego oprogramowania odbywa się na własne ryzyko użytkownika.

**W Internecie znajdziesz również wiele podobnych filmów w Twoim języku.

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem