Koszyk (0) 0 Koszyk

Koszyk jest pusty.

Dziękujemy! Twoja lista zakupów została przeniesiona do koszyka.

Przejdź do koszyka
W CENTRUM UWAGI
© Getty Images

Lider. Zespół. Wizja.

Informacje biznesowe

Melodie Nakhle, nowa Dyrektor Zarządzająca na Europę i RPA, oraz członkowie jej zespołu kierowniczego dzielą się swoimi przemyśleniami na temat rozwoju, strategii i przyszłości oraz prezentują swój plan dla Amway.

Charyzmatyczna, pełna pasji i wizjonerska — tak najkrócej można przedstawić Melodie Nakhle, która objęła stanowisko Dyrektora Zarządzającego Amway na Europę i RPA na początku 2020 roku. Melodie doskonale zna Amway — przez ponad dziesięć lat pełniła różne funkcje w naszej firmie. Jej specjalnością jest budowanie mocnych marek, stawianie czoła wyzwaniom oraz promowanie zrównoważonych rozwiązań biznesowych.

Lider z wizją

Gdy pytamy o to, co najbardziej ją inspiruje, Melodie wymienia potencjał firmy Amway oraz jej zobowiązanie do tego, by pomagać ludziom prowadzić lepsze, zdrowsze życie. Zamierza je realizować poprzez stwarzanie odpowiednich możliwości biznesowych liderom, pomaganie nowym Przedsiębiorcom Amway w odnoszeniu sukcesów, pozyskiwanie i utrzymanie klientów przy użyciu wiodących w branży produktów, a także dostarczanie Przedsiębiorcom narzędzi do angażowania społeczności wokół wspólnych pasji.

W oparciu o ten fundament Melodie zamierza wypełniać wizję A70, którą uznaje za właściwy kierunek dla firmy na przyszłość.

„Mamy wszystko, co jest nam potrzebne”

Melodie podkreśla, że na rynkach Europy i RPA jest wszystko, co jest potrzebne Przedsiębiorcom Amway do budowania dochodowych, zrównoważonych biznesów. Dlatego obecnie koncentruje się na tym, by ułatwiać Przedsiębiorcom Amway pozyskiwanie i utrzymanie klientów, pomagając im w budowaniu ich własnych społeczności online i offline. Podejście to będzie dodatkowo wzmocnione przez narzędzia cyfrowe, uproszczone procedury składania zamówień, wspaniałe produkty, przydatne informacje biznesowe oraz zacieśnianie współpracy z Przedsiębiorcami Amway.

„Największym motorem naszych działań jest chęć zapewnienia Przedsiębiorcom Amway warunków do odnoszenia sukcesów. Chcemy, aby ich biznesy były dochodowe, silne i zrównoważone. Chcemy, aby wspierały osoby będące w potrzebie oraz by stanowiły dla nich źródło inspiracji” — dodaje.

Aby zrealizować ten cel, Melodie zaprosiła do swojego zespołu kierowniczego dwóch ekspertów Amway — Rubena Familię oraz Imrana Zamana. Ruben, który objął stanowisko Dyrektora sprzedaży na Europę i RPA, przez ostatnie 18 lat zajmował się podnoszeniem efektywności operacyjnej oraz optymalizacją działalności firmy Amway. Imran, nowy Dyrektor ds. marketingu i technologii cyfrowych na Europę i RPA, rozpoczął pracę w Amway w 1998 roku i odpowiadał za wdrażanie najważniejszych strategii marketingowych oraz transformację cyfrową. Razem tworzą mocny zespół koncentrujący się na realizacji ogromnego potencjału Amway w regionie Europy i RPA.

Od wizji do rzeczywistości

Kolejnym krokiem dla Melodie i zespołu kierowniczego będzie wdrażanie strategii przy jednoczesnym wspieraniu Przedsiębiorców Amway na każdym etapie rozwoju ich biznesów. Proces ten będzie realizowany w ścisłej współpracy z Przedsiębiorcami i będzie polegać na wprowadzaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych elementów wynagrodzenia, nowych produktów, skutecznych narzędzi pomagających w budowaniu biznesu oraz nowoczesnej platformy do składania zamówień. Na ten rok zaplanowano realizację trzech celów:


1. Wdrażanie programu Core Plus+

„Program Core Plus+ jest obecnie naszym nadrzędnym priorytetem. Zakłada koncentrowanie się na dochodowości oraz klientach, a także na zapewnianiu równowagi między szerokością i głębokością struktury, co przełoży się na lepszą kondycję biznesów oraz zwiększy wskaźniki rekwalifikacji w ujęciu rok do roku” — wyjaśnia Ruben. „To bardzo wszechstronny program, w którym połączyliśmy zalety najlepszych programów motywacyjnych z całego świata. Tak więc niezależnie od tego, na jakim etapie budowy Twojego biznesu aktualnie się znajdujesz, program Core Plus+ zapewni Ci odpowiednie wsparcie”.

Kluczowym elementem tego programu jest wspieranie Przedsiębiorców Amway — zarówno nowych, jak i doświadczonych — oraz pomaganie im w koncentrowaniu się na klientach i lepszym zarządzaniu relacjami z nimi, co umożliwi im budowanie bardziej dochodowych i zrównoważonych biznesów.


2. Transformacja cyfrowa

„Technologie cyfrowe będą kluczowym czynnikiem pozwalającym Przedsiębiorcom Amway odnosić sukces nie tylko dzisiaj, ale także w przyszłości. Skupiamy się na kilku najważniejszych elementach — możliwości zamawiania produktów, rekrutacji, szkoleniach, uczenia się oraz zarządzania swoim biznesem i grupą” — mówi Imran.

W tym celu tworzymy nową, nowoczesną stronę internetową, która w atrakcyjny i innowacyjny sposób prezentuje nasze produkty Przedsiębiorcom Amway oraz ich klientom, a także zapewnia dostęp do rozbudowanych narzędzi biznesowych.


3. Promowanie kultury Amway

„Nasi założyciele, Rich i Jay, są doskonałym przykładem myślenia w kategoriach rozwoju i nasi liderzy stosują już takie podejście w swojej działalności. Nieustannie dostosowują metody budowania własnego biznesu oraz sposób, w jaki pracują i się rozwijają, aby uwzględniać swoje potrzeby” — mówi Melodie.

„W Amway również jesteśmy zdecydowani dalej zmierzać w tym kierunku oraz promować ten sposób myślenia, wspierając naszych liderów i nowych Przedsiębiorców Amway za pomocą różnych narzędzi, wydarzeń oraz możliwości biznesowych. Chcemy im stwarzać warunki do tego, by nadal pomagali ludziom w prowadzeniu zdrowszego życia oraz samodzielnym kształtowaniu własnej przyszłości. Do tego niezbędne jest partnerstwo, dlatego planujemy wiele nowych inicjatyw angażujących Przedsiębiorców Amway, aby wzmocnić biznesy naszych liderów oraz nowych partnerów biznesowych”.

Droga przez kryzys

Wybuch pandemii COVID-19 sprawił, że zdrowie i bezpieczeństwo stały się najważniejszym priorytetem nas wszystkich. I choć Melodie żałuje, że nie mogła osobiście spotkać się z liderami, tak jak pierwotnie planowano, to jednak uważa, że w czasie kryzysu pracownicy i Przedsiębiorcy Amway zbliżyli się do siebie, a asortyment produktów doskonale sprawdził się w tym trudnym czasie. „Głównym zadaniem naszych produktów i rozwiązań jest poprawa samopoczucia oraz umożliwianie ludziom prowadzenia bezpieczniejszego, lepszego i zdrowszego życia” — dodaje. „Jest to coś, co nabrało szczególnego znaczenia w dobie obecnego kryzysu i co według naszych przewidywań się nie zmieni”.

Kryzys przyspieszył realizację niektórych planów związanych z technologiami cyfrowymi oraz dał Melodie i zespołowi kierowniczemu okazję do tego, by zaoferować Przedsiębiorcom Amway nowe możliwości. „Zwiększyliśmy tempo prac nad rozwiązaniami cyfrowymi, aby umożliwić pracownikom i Przedsiębiorcom Amway komunikację, kontaktowanie się oraz pracę zdalną przy użyciu różnych platform” — mówi Imran. „Dostarczyliśmy im również przydatne treści pokazujące, jak dbać o dobre samopoczucie i odporność — własne, a także swoich bliskich”.

W miarę jak wszyscy dostosowują się do nowej rzeczywistości, widać wyraźnie, że przyszłość wygląda lepiej niż kiedykolwiek wcześniej. „Gdy widzimy niesamowitą potencjał Przedsiębiorców Amway oraz motywację, jaką daje im wsparcie firmy, wiemy, że nic nas nie zatrzyma”.

Jaka czeka nas przyszłość?

„Jestem całkowicie przekonana, że dzięki zaangażowaniu naszego zespołu kierowniczego i pracowników oraz znakomitej współpracy z liderami wyjdziemy z obecnej sytuacji mocniejsi niż kiedykolwiek wcześniej” — mówi Melodie. „Jestem pełna optymizmu co do naszej przyszłości”.

Aby korzystanie z naszej strony było możliwie najwygodniejsze, używamy plików cookie. Zapisywane przez przeglądarkę pliki cookie są wykorzystywane przez większość stron internetowych i umożliwiają dopasowanie wyświetlanych treści do poszczególnych użytkowników.

Przeglądając naszą stronę bez zmiany ustawień, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookie.

Rozumiem